חגיגת בת מצווה – התוכן והאטרקציות בחגיגה

בעידן שלנו בו כל אחד רוצה להיות יחיד ומיוחד ובעצם כולנו רוצים להשאיר חותם כלשהו, ובעיקר שיגידו על האירוע
שלנו  ש"אירוע כזה עוד לא ראינו", הרי שהבעייה העיקרית היא איך ממלאים את האירוע בתוכן מעניין. יש מי שיגידו
שמספיקה מוזיקה טובה ואוכל טעים. זה לכשעצמו נכון, אך בדרך כלל מדובר באירוע הנמשך על פני כמה שעות ורצוי
להכניס בו תוכן.
 
במידה ויש ילדים באירוע, נכון הדבר פי כמה, שכן מדובר בציבור תוסס וערני, שצריך משהו שיעסיק אותו ויצור בו
גירוי ועניין.
 
פעם זה היה קוסם או להטוטן או כל דבר אחר. היום האפשרויות העומדות בפני מארגני אירועים הם פשוט בלתי
נגמרים. כשסף הגירוי שלנו הוא גבוהה, רצוי למצוא עוד את המשהו הנוסף שיעשה את האירוע למשהו אחר. אין
בכוונתי לכוון אתכם לדבר מה ספציפי. כאן שוב עומדות מספר שאלות מה התקציב שאתם רוצים להקציב לאירוע
בכלל ולנושא זה בפרט. כיום יש היצע אדיר של אפשרויות, מתיאטרון רחוב, ועד בולעי אש, לולינים, מתופפים וכל
מה שעולה לכם על הדעת.(או אולי לא...) לצורך כך יש פורטלים באינטרנט ובהם תגלו מבחר כמעט אין סופי,
שממתין לבחירתכם.
 
חשוב לקחת בחשבון את הרכב הקהל ואת ציפיותיו.יש המסתפקים בזיקוקים ואחרים משקיעים עוד ועוד כיד הדימיון
הטובה עליהם. אם יש ילדים אורחים  באירוע כדאי ליצור פעילויות או שיאים שישאירו אותם עסוקים וטוב מזה
מרותקים. ובכלל עצה מניסיון, חשוב ליצור במהלך האירוע כמה קטעי שיא. הם שישאירו את הקהל שלכם מתעניין
ומרותק וזה חשוב, שכן לפחות מרביתנו רוצים, שהאירוע יתמשך עוד ועוד ולמעשה מבחינתנו כאילו ש"לא יגמר לעולם".
 
אם יש לכם בעלי כשרונות מתוך המשפחה הקרובה רצוי לבקש מהם להופיע במהלך האירוע. כך יהיה יפה, אם בעל
השמחה ישיר, ינגן, ירקוד וכנ"ל לגבי בני משפחה אחרים קרובים. זה תמיד יוצר תחושה של וואו!!!
ואגב, אם יש לכם "קהל" שלא כל כך רוקד, היום מצויים רקדנים סמויים, הבאים כאחד האורחים ותפקידם להלהיב
ולרקוד במשך כל האירוע ולהיטמע בין האורחים. אז קחו גם זאת כטיפ.
צרו לכם תוכנית לערב, שיהיו בו שיאים ורגעים מרגשים ובעיקר תצרו ערב שלא ישכח בחיים.
היום במצב הכלכלי, חלק מספקי השירותים הורידו מחירים , לרמות סבירות יותר והם ישמחו לספק לכם את השירות
הנדרש. כבכל מקרה אחר,ודאו עבור מה אתם משלמים, ומה אתם מקבלים בתמורה. גם אם יש תקלה כלשהי לא
צפוייה ומה קורה אז.
סכמו על תאריך, זמן מתאים מראש והכי חשוב הזכירו לנותן השירות את האירוע שלכם כמה ימים לפני כדי שלא ישכח.
ואם אתם מעוניינים בעוד המלצות וברכות אתם מוזמנים לבקר ביתר האתר שלי.